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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorPeña, Carlos-
dc.contributor.authorGaibor Rodriguez, Analy Lisbeth-
dc.contributor.authorTenelema Agualongo, Cristian Fabian-
dc.date.accessioned2023-09-29T22:02:06Z-
dc.date.available2023-09-29T22:02:06Z-
dc.date.issued2023-09-29-
dc.identifier.urihttps://dspace.ueb.edu.ec/handle/123456789/5822-
dc.descriptionThe present investigation proposes to create strategies to promote rural tourism in the communities of the subtropics of the Salinas parish, Guaranda canton, year 2023. Through this research process, secondary information results were obtained to carry out the situational diagnosis of the Salinas parish, the area of physical, biotic and social implantation that includes the different communities of the subtropics, with the field trip and the interviews carried out with the people of the communities, information was acquired that helps us to determine which strategies are feasible to implement, for this it was considered strategies from the point of view of marketing, social, economic and political. These will help promote rural tourism in the communities of the Salinas subtropics, will increase the arrival of tourists because the different activities that will be carried out in the communities will be made known through the different digital platforms that are booming today. These strategies were developed taking into account the most representative of the communities, a logo has been designed that will be used in its different profiles of accounts in social networks, to promote and promote rural tourism. Keywords: Rural tourism, strategies, publicity, communities, sub tropics, promote.es_MX
dc.description.abstractLa presente investigación propone crear estrategias para impulsar el turismo rural en las comunidades del sub trópico de la parroquia Salinas cantón Guaranda año 2023. A través de este proceso de investigación se obtuvo resultados de información secundaria para realizar el diagnóstico situacional de la parroquia Salinas, el área de implantación física, biótica y social que comprenden las diferentes comunidades del sub trópico, con la salida de campo y las entrevistas realizadas a las personas de las comunidades se adquirió información que nos ayudan a determinar que estrategias son factibles implementar, para esto se consideró estrategias desde el punto de vista de marketing, sociales, economías y políticas. Estas ayudaran a impulsar el turismo rural de las comunidades del subtropico de Salinas, incrementara la llegada de turistas porque se dará a conocer las diferentes actividades que se van a desarrollar en las comunidades a través de las diferentes plataformas digitales que hoy en día están en auge, estas estrategias se desarrollaron tomando en cuenta lo más representativo de las comunidades se le ha diseñado un logo mismo que será utilizado en sus diferentes perfiles de cuentas en redes sociales, para promocionar e impulsar el turismo rural. Palabras Clave: Turismo rural, estrategias, publicidad, comunidades, sub trópico, impulsar.es_MX
dc.language.isospaes_MX
dc.publisherUniversidad Estatal de Bolívar. Facultad de Ciencias Administrativas Gestión Empresarial e Informática. Carrera Turismoes_MX
dc.relation.ispartofseriesFCCA.TU;22-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_MX
dc.subjectTURISMO RURALes_MX
dc.subjectESTRATEGIASes_MX
dc.subjectPUBLICIDADes_MX
dc.subjectCOMUNIDADESes_MX
dc.subjectSUB TRÓPICOes_MX
dc.subjectIMPULSARes_MX
dc.titleEstrategias para impulsar el turismo rural en las comunidades del sub trópico de la parroquia Salinas del cantón Guaranda. Año 2023es_MX
dc.typebachelorThesises_MX
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