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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorViscarra Armijos, Charles Paúl-
dc.contributor.authorPacari Maliza, Shiry Walkopo-
dc.contributor.authorBrito Miniguano, Óscar Leonardo-
dc.date.accessioned2023-07-03T21:21:28Z-
dc.date.available2023-07-03T21:21:28Z-
dc.date.issued2023-07-03-
dc.identifier.urihttps://dspace.ueb.edu.ec/handle/123456789/5267-
dc.descriptionThe present investigation carried out in the Faculty of Administrative Sciences, Business Management and Information Technology of the State University of Bolívar has as purpose the creation of the corporate identity and the application in advertising materials that will help the effective comunication of the new academic offer. The creation of the corporate identity will help to efficiently communicate the objectives, the personality and implement the corporate values so that it stands out from is competition and can demonstrate the reliability and commitment that it has with the progress of education. The methodologies used for this research focused on the documentary that helped us to collect oaccurate information from documents and magazines for the construction of our theoretical framework, the bibliographic method for its part helped us to determinate the information in electronic or digital media to support our proposal, while the field method allowed us to be closer to our study population to obtain true information, finally the descriptive method contributed to the understanding of the opinions of the population that would later be analyzed, tabulated and the issue criteria that will be the basic of the investigation, carried out. The applicable proposal for the Digital Marketing career was elaborated as follows: creation of the corporate identity brief, creation of the brand manual and finally the creation of the corporate trash can and P.O.P materials, (Point of Purchase) that will allow effective comunication with your target audience. Keywords: identity, values, communication, reliability, commitment, proposal, point of purchasees_MX
dc.description.abstractLa presente investigación realizada en la Facultada de Ciencias Administrativas, Gestión Empresarial e Informática de la Universidad Estatal de Bolívar tiene como finalidad la creación de la identidad corporativa y la aplicación en materiales publicitarios que ayudaran a la comunicación efectiva de la nueva oferta académica. La creación de la identidad corporativa va a ayudar a comunicar de una manera eficiente los objetivos, la personalidad e implementar valores corporativos para que se distinga ante su competencia y pueda mostrar la confiabilidad y el compromiso que tiene con el progreso de la educación. Las metodologías utilizadas para esta investigación se centraron en la documental que nos ayudó a la recopilación de información verídica de documentos y revistas para la construcción de nuestro marco teórico, el método bibliográfico por su parte nos ayudó en la determinación de la información en medios electrónicos o digitales para fundamentar nuestra propuesta, mientras que el método de campo nos permitió estar más cerca de nuestra población de estudio para posterior obtener información verídica, finalmente el método descriptivo aporto en la comprensión de las opiniones de la población que luego pasaría a ser analizada, tabulada y luego emitir criterios que serán en función a la investigación realizada. La propuesta aplicable para la carrera de Marketing Digital fue creada de la siguiente manera, creación del brief de identidad corporativa, creación del manual de marca y por último la creación de la papelera corporativa y materiales P.O.P, (Point of Purchase) que permitirá una comunicación efectiva con su público objetivo.es_MX
dc.language.isospaes_MX
dc.publisherUniversidad Estatal de Bolívar. Facultad de Ciencias Administrativas Gestión Empresarial e Informática. Carrera Mercadotecniaes_MX
dc.relation.ispartofseriesFCCA.ME;29-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_MX
dc.subjectIDENTIDADes_MX
dc.subjectVALORESes_MX
dc.subjectCOMUNICACIÓNes_MX
dc.subjectCONFIABILIDADes_MX
dc.subjectCOMPROMISOes_MX
dc.subjectPROPUESTAes_MX
dc.subjectPOINT OF PURCHASEes_MX
dc.titleIdentidad corporativa para la carrera de Marketing Digital de la Universidad Estatal de Bolívar, año 2023es_MX
dc.typebachelorThesises_MX
Aparece en las colecciones: Mercadotecnia

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